Service
Et serviceoppdrag er et samspill mellom fagarbeiderens kompetanse og bedriftens systemer og rutiner.
Sig. Halvorsen har egne servicerørleggere og teknikere ved våre avdelinger i Egersund, Bryne, Tau og Sandnes, og her tilbyr vi en rekke tjenester innenfor både privat- og proffmarkedet.
Vi gjennomfører alt av serviceoppdrag
Avdelingene våre består av prosjektledere og rørleggere som har spesialkompetanse innen servicemarkedet. Sig. Halvorsen har både sentrale godkjenninger og andre kvalitetsgodkjenninger som sikrer høy kvalitet i alle ledd av leveransene våre.
Vi gjennomfører alt av serviceoppdrag som reparasjoner, småoppdrag til serviceavtaler, driftsavtaler og større ombygginger for privatkunder og næringskunder.
Våre dyktige fagfolk leverer solide, bærekraftige løsninger basert på den nyeste teknologien.
Vi er ofte med som Rådgivende entreprenør i tidlig fase med planlegging, og gjør alltid vårt ytterste for å gjennomføre suksessfulle prosjekter.
Leveranser basert på kvalitet og solid erfaring
Vi leverer alt fra planlegging, gjennomføring, overlevering til drift og serviceavtaler.
For oss er det en selvfølge at vi benytter standardiserte produkter av høy kvalitet.
Vår egen drift er basert på et kvalitetssystem som kontinuerlig vedlikeholdes og fornyes med ny erfaring og kompetanse. Service og småoppdrag er kanskje noen av de vanskeligste oppdragstypene vi har. På alle serviceoppdrag dokumenterer våre rørleggere med håndholdt elektronisk utstyr, blant annet fotograferes grensesnittet mellom gammelt og nytt.
I tillegg har vi egenutviklede sjekklister hvor informasjonen lagres og knyttes opp til det aktuelle oppdraget. Dette gjør det også enklere å spore tilbake til historisk informasjon på det enkelte oppdragene.