Digitale showroom og tilvalgsportal
Digitale showroom og tilvalgsportal
Som en del av vår digitale satsning, tok vi aktivt i bruk Aptly mot våre boligkunder i begynnelsen av 2022.

Dette har fungert utmerket og gir en sømløs og intuitiv opplevelse både for oss og kundene, forklarer Liv.

Det er et stort pluss at plattformen er utviklet av håndverkere og vår kontakt i Aptly, Fredrik selv er en erfaren håndverker. Nå bruker vi Aptly i alle våre nybyggprosjekter, fra hytter på fjellet til større leilighetskomplekser

Hver kunde får sin egen innlogging med oversikt over hva som er standard, samt hva de kan velge å bytte ut eller legge til. De får informasjon og muligheten til å sette seg inn i mer enn vi kunne informere om tidligere.

Kundene kan kommunisere med oss direkte i systemet og selvfølgelig fortsatt booke fysiske møter med oss for personlig rådgivning i butikken.

Takket være all informasjon som nå finnes på Aptly, opplever vi at kundemøtene går raskere. Kundene er bedre forberedt og vet nøyaktig hva de ønsker, og hva de ikke vil ha, sier Liv.

Vi befinner oss midt i et generasjonsskifte, som selvsagt påvirker hvor digitale våre kunder er. Mange i de yngre generasjonene har ikke behov for å møte oss i det hele tatt. Dette gjør at vi kan legge mer fokus på de som ønsker fysiske møter og trenger ekstra bistand. Dette skaper en ekstra trygghet.

Sig. Halvorsen, som mange andre innen byggenæringen, har en sterk evne til å omstille seg når markedet krever det.

Vi er et stort selskap med mange avdelinger og opererer i en lovende region. Vi har jobber med mange prosjekter og ser at flere av de pågående prosjektene selger svært godt, og at nye prosjekter vil starte opp fremover. Vi er optimistiske for 2024.

Vi jobber med utvikling på mange fronter. I dagens marked må man investere i digitale løsninger for å være attraktive, lønnsomme og effektive, avslutter Liv.

Tekst skrevet av Norsk Byggebransje. Se full artikkel på: https://sig-halvorsen.no/aktuelt/vart-digitale-showroom-og-tilvalgsportal